به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    94
    سطح
    1
    Points: 94, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج مجدد شوهر رواني بعد از كتك زدن من و فرارش به ايران كمكم كنيد.

    ١ ماهه ازدواج كردم در هلند و ٢ ساله كه با شوهرم آشنا شدم از همون اول ما رو براي ازدواج بهم معرفي كردن اما متاسفانه با اين كه در اون دوران خيلي موارد عجيب و بي أدبي و بدبيني و حتي به بار محكم توي گوشم زد و با مخالفت خانواده با هم ازدواج كرديم اما توي كمتر از ١ ماه به حدي آزار و اذيت ديدم كه باورم نميشد اين زندكي من.آخرين بار كه دست روم بلند كرد براي شك داشتنش ميخواست واقعا منو بكشه به صورتم فقط ضربه ميزد و خون همه جا فواره زد دماغم شكست و زير چشمام تا گونه هام كبود و توي چشمام پر خون وحشتناك بود هنوزم باورم نميشه هر جي التماس كردم فايده نداشت بعد هم منو برد اورژانس و مجبورم كرد بگم خوردم زمين ،همه جا تعقيبم ميكرد كه پيش پليس نرم،در آخر با كمك دوستام پيش پليس تونستم برم و اونا دستگيرش كردن.
    توي دلم آشوب بود ؛(،اگه دوستام منو نبرد بودن باز ميبخشيدمش!!ولي ميدونستم فايد هاي نداره اگر ببخشم اين بار منو ميكشه!اون مريض بود و من كاري نميتونستم بكنم. داغون بودم!بعد دو روز پليس آزادش كرد و توي دادگاهم بخاطر نداشتن شاهدي كه ديده باشه منو ميزنه يا بد رفتاري ميكنه آزادش كردن تا مدارك لازم اماده بشه و چند ماه بگذره اما ديگه اجازه نزديك شدن به من رو نداشت .
    من اما شكه بودم ميترسيدم و حتي نميتونستم جيري بخورم خانوادم جايي كه زندكي ميكنم نيستن ،بهشون زنگ زدم و خبر دادم بيچاره ها داغون شدن كه چرا نميتونن هيچ كمكي بكنن و بيان به اروپا ،البته ازدواج ما بدون اطلاع اونا بوده و در اروپا ثبت شده و خلاصه با كمك دوستام خونم رو عوض كردم ميترسيدم بياد منو بكشه .
    بعد از يك ماه كه كمي حالم بهتر شد از طريق اينترنت فيسبوك متوجه شدم رفته ايران و داره ازدواج مجدد ميكنه !
    حالم بد شد مثل ديوانه ها شده بودم.
    مني كه آرزو داشتم دست از سرم بر داره حالا تمام دقايقو ميشمردم كه برگرده.
    بنابراين خيلي سخته كنار آمدن آدم با اين موضوع كسي باورش نميشه همه ميگم با اين همه كتك و دردو شكنجه اي كه بهت داده نبايد اينجوري حس كني،اما حقيقت اينه كه خواه نا خواه خاطرات داغونت ميكنه.
    لطفا بهم كمك كنيد كه چه كار كنم .


    پرونده اينجا بسته نشده و چند ماه ديگه باز دادگاه هست اما وكيل به من گفت اگه اون در دادگاه حاضر نشه نميتونيم كاري كنيم چون خارج از اروپا هست.
    از طرفي ايشون يك بار در انگليس ازدواج كرده كه ميگفت براي گرفتن اقامت بوده و يك بار هم در روسيه اين كار رو كرده!
    ولي من فكر ميكنم كه كلا توي هر كشوري به پرونده داره و هر بار فرار ميكنه به يه كشور ديگه و حالا هم كه آمده ايران،واقعا نميدونم چي كار كنم.
    خانوادم از ترس آبرو صدا شون در نمياد و منو مقصر ميدونن و از طرفي به پدرم التماس كردم كه سراغ اين آدم نره چرا كه به چشم ديدم قادره پدرم رو با چاقو بكشه!
    ميترسم به خانوادم آسيب برسونه چرا كه متاسفانه توي همون شهر زندگي ميكنه.
    سر دو راهي موندم كه چه كار كنم وكيل بگيرم و پرونده رو در ايران دنبال كنم كه در اين صورت اين رواني دوباره به سمت من حمله ور ميشه يا كه بزارم ازدواجشو بكنه و من راحت بشم!
    از طرفي با بلاها و بي اعدالتيهايي كه در حقم شده نميتونم خودمو راضي كنم كه كاري نكنم خواهش ميكنم اگه كسي راهي رو ميشناسه چه قانوني چه رواني بهم بگه.


    اين ادم منو تهديد كرده كه حتي اگه زنداني هم بشه بر ميگرده سراغم .
    مشكل دومم اين هست كه روح و روان منو داغون كرده خرد شدم و اعتماد به نفسم از بين رفته كاملا و الان كه خبر ازدواجش رو شنيدم به جاي اينكه خوشحال بشم دارم ديوانه ميشم كه چه طور يكي رو جايگزين من كرده لطفا بهم كمك كنيد تا بتونم نجات پيدا كنم چون توانشو ندارم بيشتر اين.
    لطفا مواظب باشين و گول اين آدمها رو نخورين كه تحصيل كرده خارج كشور هستن ايشون دكتر جراح بودن ولي رواني الانم تو ايران مشغول به كار شده!


    تو دوران نامزدي ميشه فهميد كه اگر كسي دست به زن داره من چون تجربه كردم بهتون ميگم:
    ١-آدمي كه به ديگران احترام نميزاره و هنه رو مسخره ميكنه
    ٢- زود از كوره در ميره و عصباني ميشه
    ٣-مبادئ آداب اجتماعي نيست مثلا از چراغ خطر رد ميشه،مشروب و الكل زياد مصرف ميكنه
    ٤-به همه بد بينه و ضد فرهنگ و اجتماعه با همه مشكل داره دوستاي نزديكش،برادر،خاله،مادر بزرگ و..
    ٥-حس ميكنه هميشه بهش ظلم شده و در حق همه خوبي كرده و بقيه حقشو خوردن
    عصبانيتش رو نميتونه كنترل كنه و فحش و حرفهاي زشت ميزنه
    ٧- كارهاي عجيب ميكنه كه بقيه نميكنن!
    سرشو به ديوار ميكوبه براي هر جيز كوچيكي داد و بيداد راه ميندازه
    ٨-شك و ترديد و بي اعتماده نسبت به همه و دوست داره از تمام مسائل زندگي خصوصي شما در گذشته و حال سر در
    ٦- بياره تمام برنامه روز انتون رو چك ميكنه،ساعتي كه ميرسد بيرون موبايل و نامه ها و قرار هاتون همه زندگيتونو زير رو ميكنه تا يه چيزي براي گير پيدا كنه
    ٩-اولين باري كه صداشو بلند كرد روتون بعد كم كم دست بلند ميكنه اول توي گوش بعد چيز پرت ميكنه و بعد به حد مرگ ميزنه شما رو چون مال اون هستين..
    چنين آدمي بود با همه اين خصوصيات هر كدام رو ديدن زنگ خطره نزديك نشيد ،نگيد درست ميشه.
    اين جور آدمها ميگن شما باعث و دليل خشمشون هستين،كه شما و كاراتون اونا رو تحريك ميكنه!و شما سعي ميكنيد كاري نكنيد كه به اين حد برسه اما باور كنيد هيچ فايده اي نداره چون خود اين ادم عامل محرك خودشه به محظي كه دليلي واسه دعوا پيدا نميكنه زندگيتونو زير و رو ميكنه تا دوباره به يه چيزي گير بده به هر چيزي ميتونه گير بده.

  2. 8 کاربر از پست مفید مريم گلي تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 23 مرداد 92), baranbanoo (جمعه 22 شهریور 92), hamtta (جمعه 22 شهریور 92), Parsa1 (جمعه 22 شهریور 92), roze sepid (جمعه 25 مرداد 92), shabe niloofari (چهارشنبه 23 مرداد 92), sobhan13 (چهارشنبه 23 مرداد 92), unknown girl (پنجشنبه 21 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشكل با كتك كاري بد دهني و بي توجهي شوهرم
    توسط paria_22 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 خرداد 93, 07:11
  2. با كتك كاري بد دهني و بي توجهي شوهرم چیکار کنم
    توسط aida63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 03 خرداد 93, 19:40
  3. دعواي منتهي به كتك زدن
    توسط neda4 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 00:01
  4. با مردي كه كتك مي زنه مي شه زندگي كرد؟
    توسط پرنده مهاجر در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 بهمن 89, 14:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.