به این کار شما خانم بهار اصطلاحا میگن مرثیه سرایی. مدام داری غصه می خوری و واسه خودت دلسوزی می کنی. بهتر به جای این کار دنبال راه حل باشی. تا لااقل سال دیگه این احساسات رو نداشته باشی.
شما خ احساس محوری. من نمی خام منکر سختیهایی که کشیدی بشم منظور من اینکه بیا با صبوری از پتانسیل این سایت و دوستانی که مشتاقانه می خان بهت کمک کنن استفاده کن. چیزی که متوجه شدم ازت معمولا دنبال راه حلهای کوتاه هستی هرچن ممکنه بیشتر ضررم داشته باشه مثل دوست نتی ( البته این نوع دوستیها اگه خوب پیش بره قطعا سودم داره) رفتن به یه دنیای دیگه !!!!!!!!!!!! به جای راه حل کوتاه و فضایی قدری صبور باش و برای بهتر شدنت کار کن. مطمین باش کسی تو رو بخاطر 5 سالگیت سرزنش نمی کنه اما به خاطر اقدام نکردن برا بهبود شرایط کنونیت در این سن و سال حتما سرزنش می شی اگه عملگرایی نکنی
تا خودت نخای هیچ کس نمی تونه کمکت کنه همین طور ادامه بدی تاپیکت رو قفل می کنن. خوددانی عزیز










علاقه مندی ها (Bookmarks)