سلام .
من دختري هستم 24 ساله مبتلا به يك بيماري خود ايمن به نام SLE . كه از 12 سالگي من را مبتلا كرده و از آن موقع تا حالا دارو مصرف مي كنم . در حال حاضر اين بيماري كليه من را درگير كرده . در ظاهر هيچ كس متوجه بيماري من نمي شه . در حقيقت خودم هم زندگي عادي دارم فقط براي كنترل بيماري و دفع پروتئين توسط كليه ها بايد هر 4 ماه آزمايش بدم و به پزشكم مراجعه كنم . پزشكم مي گه مي تونم ازدواج كنم و بچه دار بشم و مانند بقيه زندگي عادي داشته باشم اما بچه دار شدنم بايد تحت نظر و با احتياط باشه . از اونجايي كه بيماريم زود تشخيص داده شده و كنترل شده تا الان سير عادي طي كرده . فقط 2 - 3 بار اوت كرد كه اونم با افزايش دارو كنترل شد و دوباره دارو هام كم شد .
تا حالا خواستگار زياد داشتم اما هيچ كدوم از نظر معيار هاي من با من هماهنگ نبودن كه حالا بخوام بدش مريضيم رو مطرح كنم . اما يك مورد پيش اومد كه من ايشون رو پسنديدم و ايشون هم همينطور . من در جلسه اولي كه صحبت كرديم فقط اشاره اي كردم به اينكه مشكل كليه اي دارم و همين باعث شد ايشون كنار بكشن و پيغام فرستادند كه نمي خوان در جريان زندگيشون همسرشون دچار مشكل باشه و زود همسرشونو از دست بدن !
حالا دوباره خواستگاري دارم كه شرايطمون به هم مي خوره . يك جلسه صحبت كرديم اما من چيزي نگفتم . مي خوام كاملا روي من شناخت پيدا كنه . اون از الان قضيه رو حل شده مي دونه اما من هنوز چيزي نگفتم .
لطفا كمكم كنيد . من كي و به چه صورتي بايد اين مسئله رو بيان كنم كه برداشت اشتباهي نكنه . لازمه بگم با دكترم صحبت كنن ؟
اصلا اولين بار چي بايد بگم كه يهو جا نخوره و پشيمون نشه ؟
من حق مي دم طرفم بخواد با فرد سالمي زندگي كنه اما منم زندگي كاملا عادي دارم . مي گم فقط بايد دارو مصرف كنم و تحت نظر باشم اما چون عنوان بيماري من عجيب غريبه همه مي ترسن ازش . راستش خودم هم خيلي بابت اين قضيه نگرانم و باعث شده اعتماد به نفسم رو هم با وجود ويژگي هاي خوبي كه دارم مثل خانواده با اصل و نصب ، تحصيلات عاليه و شغل حرفه اي و عالي از دست بدم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)