دلسا جان تا انجاکه من میدونم اختلال همجنس گرایی که کم و زیاد نداره افرادی که دچار همجنس گرایی هستن جنس موافق اونا را جلب میکنه و بسمت انهاکشیده میشن و اگه واقعا همجنس گرا باشه هر جنس مخالفی هم جذبش کنه بازهم بسمت جنس مرد کشیده میشه.
اما در مورد اختلافاتون که گفتین،هیچ وقت دیر نیست .هیچ زن و شوهری نیستن که بگن ما تو زندگی مشترک هیچ کار اشتباهی در مقابل همسرمون انجام ندادیم مخصوصا دوران عقد و چند سال اول زندگی که هر دو در حال شناخت همدیگه ان.کتابای مختلف درباره رابطه با همسر بخون و معلوماتت را بالا ببر و همزمان مهارتهات هم بالا ببر.با همسرت صحبت کن که میخوای وقت بیشتری را با تو و بچه ات باشی اما حتما با احساس محبت همراه باشه نه گلایه و ناراحتی.
در مورد رابطه با همجنس و خودارضایی ،میدونی از دوران مجردی این طوری بوده یا نه؟
خودارضایی خودش باعث کاهش ارتباط باهمسر میشه چون هرچقدر هم طرف مقابل در رابطه خوب باشه بازهم فرد با خودارضایی آروم میشه.