با قاطعییت میگم تو چیزی داری که من الان پی بردم نمی گم بهت ولی بدون که دخترای این تالار ندارن ولی تو داری چرا از کجا فهمیدم ؟از طرز بیانت من شخصییت شناس خوبی هستم طرف بگه ف من تا فرحزادشو رفتم دلم هم برات نسوخت جدی عرض می کنم ادم جدی ای علاوه بر شوخ طبعی ام هستم دیدی که بهت گفتم تو یه چیزی داری که تو این تالار هیچ کس اونو نداره
سلام.
حرفاتون خيلي جالب وكاربرديه.
من يك سوال برام پيش اومده وميخوام بدونم اوني كه هيچكدوم از دختراي اين تالار ندارن چي ميتونه باشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)