سلام
از نظر بنده (یعنی نظر شخصی و نه کارشناسی) وقتی که می بینید بعد از ازدواج ادامه پیدا نکرده بهتره شما هرگز دنبالش نکنید مگر اینکه متوجه شوید هم اکنون هم این قضایا جریان دارند. و به نظرم کار بسیار اشتباهی کردید که در زندگی خصوصی و گذشته ی همسرتون جستجو کردید.
به راستی در اینجور مواقع می فهمم آیات قرآن حقیقتاً برای آرامش ما هستند.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا ... (سوره حجرات آیه 12)
اى كسانى كه ايمان آورده ايد از بسيارى از گمان ها بپرهيزيد كه پارهاى از گمانها گناه است و جاسوسى مكنيد ...
و خودتون الان قطعاً متوجه شدید که این تجسس کردن بی مورد، فقط و فقط مسبّب از بین رفتن آرامش شما شده است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)