سلام بر همه
نمیدونم همه ی مردا اینطورین یا شوهر من فقط اینطوریه
اون موقع که برای آزمایش خون رفته بودیم مشاور گفت که مردا تو یه زمانایی دوست دارن تنها باشن اون موقع ها زیاد سربه سرشون ندارین
خب چند روز پیش فک کردم برای همسرم این اتفاق افتاد
منم نه بهش زنگ زدم نه هیچی
اونم همینطور
چندروز گدشت اومد خونمون(ما پنج ماهه عقد کردیم)
میدونین بهم چی گفت؟؟؟؟ گفت اصلن بهم توجه نمیکنی؟؟؟
در صورتی که من خیلی بیش از حد دوستش دارم و بهش توجه میکنم
حس میکنم خیلی پرتوقعه
اگه باشه من نمیتونم تحملش کنم











علاقه مندی ها (Bookmarks)