نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
cib تا حالا توعمرت واسه پول کار کردی؟! چقدر؟!
منظورت چیه ؟ آره کار هم کردم ... اونم از 16 17 سالگی...! سالهای دبیرستان تابستونا میرفتم در دکون داییم ... یه مدت توی کافی شاپ کار کردم ... این آخرا هم ویزیتوری میکردم که با اتفاقی که افتاد خونه نشین شدم. من بابام چون آدم عقده ای و خسیسیه و سرم منت میزاره برای پول توجیبی خودم کار میکردم که دستم تو جیبش نباشه (کمتر باشه)... ولی دوست عزیز اینو بدون توی مملکت ما با کارکردن کسی پولدار نمیشه ...