یه چیزو صادقانه بگم حقیقتا من اگر همسرم همچین کاری بکنه اسمشو خیانت میذارم و یا خونش رو میریزم و یا طلاقش میدم با خفت و خاری
تشکرشده 792 در 312 پست
یه چیزو صادقانه بگم حقیقتا من اگر همسرم همچین کاری بکنه اسمشو خیانت میذارم و یا خونش رو میریزم و یا طلاقش میدم با خفت و خاری
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
arash_omidi86 (یکشنبه 06 مرداد 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 28 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)