به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    شروین عزیز

    میخواستم در تاپیکت پستی نگذارم ولی متاسفانه انگار چیزی درونم مرا صدا می کرد که نظرم را اینجا بیان کنم اگر بخاطر داشته باشید در تاپیک http://www.hamdardi.net/thread-28888.html بیان کردید که اگر پسری معقول خواست

    رابطه ای را ایجاد کند وظیف دختر است که چراغ سبزی نشان دهد تا غرور مرد حفظ شود و شهامت و جسارت جلو امدن

    و ابراز علاقه را داشته باشد ومن بیان کردم که متاسفانه نمی توانم وارد حاشیه ای شوم و تمایل دارم فرد بصورت مستقیم

    درخواستش برای اشنایی بیشتر را بیان کند و از کانال مستقیم و خانواده ها مسیر اشنایی طی شود.

    گویا دختر خانم قصه یعنی "دوست شما" برخلاف نظر من عمل کرده و به شما چراغ سبزی نشان داده و این رابطه به صورت غیر رسمی

    شکل گرفته. خوب تا اینجا مشکلی نیست چون هردو شما راضی به ایجاد این رابطه بودید ولی نمی دانم تا چه اندازه با روحیات خانمها اشنایی دارید؟

    ولی بطور قطع این را را برایتان بازگو می کنم که حقیقتاً خانمها بدلیل ساختار ذهنی و احساسی که دارند در روابط اینچنینی

    به شدت آسیب روحی می بینند مخصوصاً اگر بصورت مبهم و اسیب زا قطع شود.

    یا این خاطره همیشه در ذهنش می ماندو همواره گمشده ای دارد و یا مانند دخترانی میشود که بدنبال انتقام از مردان است و رفتارهای ضد مرد

    نشان می دهد شاید دیده یا شنیده باشی که یک دختر با چند نفر دوست می شود و هرکس را به گونه ای سرکار می گذارد و یا ......

    گویا ساختار ذهنی مردان بگونه ایست که براحتی فراموش می کنند مانند خود شما که حتی بیان کردید با او تند برخورد کردید که برود. گویا نه خانی امده و نه خانی رفته است

    یکی از دلایلی که من از اینگونه رابطه ها فراری هستم همین شناختی است که از خودم و همسنگران خودم دارم.

    امیدوارم خانم قصه شما به آسانی بتواند با این موضوع کنار بیاید و دل شکسته اش را ترمیم کند و در مسیر اصلی زندگیش قرار گیرد.

    ولی خواهشی که از شما دارم این است که خواهشاً از این ببعد تا تکلیفتان با خودتان- درستان-

    شغلتان- مسئولیتهایتان- خانواده تان (مادر - پدر و ....) وغیره

    مشخص نشده به هیچ وجه برای ساعتی خوشی دختری را که می دانی ساده و سالم است و در

    عشق و عاشقی آماتور است وارد زندگیت نکن زیرا که در دلشکستگی و احتمالاً اشتاباهات بعدی او در انتخاب مسیر زندگی سهیم خواهی بود.

    موفق باشی.
    ویرایش توسط sanjab : چهارشنبه 02 مرداد 92 در ساعت 23:32

  2. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    roze sepid (پنجشنبه 03 مرداد 92), shervin (پنجشنبه 03 مرداد 92), باران13 (چهارشنبه 02 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.