به پسری ابراز علاقه کردم اما او گفت که تمام هدف زندگیش درس خواندن است و قصد ازدواج ندارد.من که دل بسته بودم گفتم تا زمان پایان تحصیلات او صبر خواهم کرد.اما حالا که مدتی گذشته متوجه سردی او شده ام.با این که دوستش دارم ایا باید زیر قولم بزنم یا نه؟
تشکرشده 0 در 0 پست
به پسری ابراز علاقه کردم اما او گفت که تمام هدف زندگیش درس خواندن است و قصد ازدواج ندارد.من که دل بسته بودم گفتم تا زمان پایان تحصیلات او صبر خواهم کرد.اما حالا که مدتی گذشته متوجه سردی او شده ام.با این که دوستش دارم ایا باید زیر قولم بزنم یا نه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)