شگفت آور است،دوستان و چقدر هم شگفت آور که هیچگاه دستکم اندکی از مردم پس از رمضان هم به قول غریب آشنا *رمضان درمانی*تشده و اوضاع همچنان به همان بدی پیش است.سخن از رمضان نیست،به گمان بنده بلکه سخن از این است که ماها نادانیم و از رمضان تنها پوسته ظاهری گرسنگی و تشنگی+حرفهای قلمبه سلمبه را که بر دل هم می نشیند،می بینیم و لاجرم همانی هستیم که هستیم حتی اگر چندین لیتر اشک بریزیم یا چندین کیلو چاق و لاغر شویم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)