سلام
این دفعه اومدم خودم اعتراف کنم.به دو چیز!
یکی غلط های املاییم که هیچکی ظاهراً متوجه نشده!اون هم دو جا!
خب خودم خطای خودم رو میگم!
مضطرب نه مظطرب!
حاضر نه حاظر! (البته این اشکال تایپی بود باور کنید)
و اما اعتراف دومم!
همون اعتماد به نفسی که بعضیا میگن خوبه بعضیا میگن خوب نیست! برام کار در آورد!
آخه یکی نبود بگه ریحانه کی تو رو میشناسه که با اعتماد به نفس اومدی تو تصویر ذهنی!!!!!!
ولی دوستان اشکال نداره.الان معرفی میکنم
اینجانب "ریحانه" هستم!
الان میتونید حداقل برید تصویر ذهنی بگید اسمش ریحانه هست خوووووووووب...
راستی چه زمان ضایعی هم اومدم ! بعد بی دل جان،که سرشناس تالاره!
شوخی کردم.اینا همش خاطره میشه!
مراقب باغ باشید دوستان پررنگ![]()
![]()







اون هم دو جا!








علاقه مندی ها (Bookmarks)