به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array

    پیامد ارتباط در سایت همسریابی (اگر جای من بودیدچیکارمیکردید؟

    سلام
    قبلادرباره نحوه اشناییم تاپیکی روبازکرده بودم وازتون کمک خواسته بودم واینجایه مختصری ازنحوه اشناییم مینویسم
    ازروی کنجکاوی درسایت همسریابی عضوشدم ودرسته خیلی پیام میدادندولی به دلیل اصرارهای یک اقاواینکه استخاره کردم وجواب استخارم خوب اومدباایشون اشناشدم اوایل فقط درحدچت وایمیل بودبعدازپنج ماه ایشون رودیدم وبلافاصله خانواده هادرجریان رابطمون قرارگرفتندمادرایشون بامادربنده تماس گرفتندوگفتندبرای خواستگاری خدمت میرسیم ولی نیومدندتااینکه مادربزرگ بنده فوت کردندواین هم بهانه ای دست اونادادبااینکه همه میدونستنددوستهای این اقاوفامیلاشون ولی من به راهنمایی دوستان قطع رابطه کردم ولی بازادامه دادم
    بااینکه میگفت دوستم داره ولی میگفت خانوادش به خواستگاری رسمی نمیان ایشون پیش پدرمن اومده بودندوباباهم گفته بودکه بایستی باخانوادت بیای واخرسربه من گفتندمن پدرومادرندارم وشمازندگیتون روبکنیدوخداهیچ کسوبیکس نکنه روزبعدش بهش پیام دادم نگرانتم یه خبری ازحالت بهم بده یااگه نخواستی لج کن خبرنده هیچ پیامی نداد.ازطرفی هم ایشون روخوب میشناسم ومیدونم وقتی ازکسی ناراحته نه جواب تلفن میده نه چیزی اگه توخونه هم حرفی پیش بیادمیذاره میره وچندروزپیداش نمیشه درسته مایک وسال نیم باهم درتماس بودیم ولی درکل دوبارباهاش دست دادم وبقیه حرفهامون اکثرابحث بوده ونظرخواهی ایشون ازمن، که بنده جوابی نمیدادم ومیگفتندانگارباپتک به سرم میکوبی فقط گوش میدی وقطع میکنی حالامن موندم چیکارکنم یه چندوقتیه که ازش بی خبرم به نظرتون چیکارکنم بهش پیام بدم یازنگ بزنم ومطمئن شم که فراموشم کرده ومیخوادجداشه یابی خیال بشم دیگه پیام ندم
    راستی اواخرهم هی میخواستیم همدیگرروببینیم ولی ایشون بالاخره یه بهونه میاوردویه روزهم که من زنگ نزدم وگفتش شب بیام ببینمت که من قبول نکردم واون شب هم که بحثمون شد
    شماجای من بودیدچیکارمیکردیدازپیام اخرش چی برداشت میکردید؟

    یه سری اطلاعات کلی ازمن وایشون :من25ساله ایشون 30ساله-من دانشجوی کارشناسی ارشد،ایشون فوق دیپلم عمران-هردومغرور،زودرنج و...
    راستی یه بارهم مشاوره حضوری رفتیم که مشاورگفتندشمامشکلی باهم نداریدفقط خانواده هاروبایدراضی کرد
    ویرایش توسط roseflower : شنبه 29 تیر 92 در ساعت 12:51


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. *موفقیت در صحبت و پیام رسانی *
    توسط فرشته مهربان در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 96, 02:14
  2. پیشنهاد میکنم محیط سایت دلنشین تر و مفرح تر باشه...
    توسط yarmehrban در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 فروردین 96, 11:15
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 فروردین 92, 10:37
  4. اندر حکایت پیدایش ضرب المثلها
    توسط baby در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 آذر 91, 18:59
  5. پیشنهاد مدیریت تالار
    توسط erfan25 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 87, 13:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.