به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 29 تیر 92 [ 04:37]
    تاریخ عضویت
    1392-4-29
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    8
    سطح
    1
    Points: 8, Level: 1
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    علاقه 3 ساله 2 طرفه - داریم فارغ التحصیلی میشیم اما .....

    سلام
    من خانم 23 ساله ای هستم که حدود 3سال پیش متوجه علاقه یکی از هم دانشگاهیام ببه خودم شدم.بعد از 1 سال اومد و پیشنهاد داد و با توجه به اینکه مرد رویاهای من(اخلاق-رفتار-ظاهر-سطح تحصیلات-دیگه چی بگم؟همه همه ایده ال های منو داشت و بیشتر حتی!) من هم بهش علاقه مند شدم.
    خوب یکی از مواردی که باعث شده بود عاشقش بشم این بود که اصلا با اینکه کلی کشته مرده داشت تو دانشگاه،ولی با هیچ دختری تو یا بیرون دانشگاه نبود.گرچه رابطه احتماعیش با خانم ها هم دانشگاهیش خیلی هم خوب بود.

    اتفاقا از همین نقطه هم ضربه خوردم.من خیلی دوستش دارم و حاضرم هر کاری برای بدست اوردنش بکنم.اما خوب اون خیلی ایده ال نگره،میگه اصلا دوست ندارم 2 سال فرصت هاتو ازت بگیرم و بگم منتظرم بشو.چون تا 2 سال آینده فرصت ازدواج نداره.اصلا دوست نداره به این شکل و به صورت دوستی ادامه بده.چون فقط و فقط به ضرر منه(میبینید چقدر پاکه و خالصه،همش مراقب منه که آسیب نبینم،حتی حاضره رابطه قطع کنه.)
    اون هم بهم شدیدا علاقه منده اما خوب چه فایده.

    من حاضرم باهاش بمونم،اما اون حاضر نیست.میگه تو این 2 سال ممکنه هزار و 1 اتفاق دیگه بیفته.

    مطمدنم دیگه بعد از آشنا شدن باهاش،چشمم دیگه هیچ خواستگاری رو نمیبینه.چون این ماکزیمم مطلق مرد ایده آل من بود.

    اصلا نمیدونیم باید چیکار کنیم.
    2 بار بهم زدیم،1 بار اون،1 بار من.ولی چه فایده به هفته نکشیده،برگشتیم.
    من هیچ وقت نمیتونم دیگه پسری به پاکیش پیدا کنم
    ویرایش توسط موش زرنگ : شنبه 29 تیر 92 در ساعت 04:28


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انصراف از تحصیل
    توسط Pooh در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 21:10
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. ادامه تحصیل در داخل یا خارج؟
    توسط taha91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 12:20
  4. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.