آواتور و امضای بالایی چطوره؟؟
![]()
لطفا" دوستان با نگاه تیزبین و نگاه کندبین ( هر کدوم که صلاح هست) نظرشون رو درباره آواتار نفر قبلیشون بگن.
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
آواتور و امضای بالایی چطوره؟؟
![]()
لطفا" دوستان با نگاه تیزبین و نگاه کندبین ( هر کدوم که صلاح هست) نظرشون رو درباره آواتار نفر قبلیشون بگن.
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
rozaneh (شنبه 29 تیر 92), salehe92 (سه شنبه 14 مرداد 93), taraneh89 (جمعه 28 تیر 92), محمدابراهیمی (جمعه 28 تیر 92), بی نهایت (جمعه 28 تیر 92), بهار.زندگی (جمعه 28 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)