عزیزم ازخدابخواه وبه خدااعتمادداشته باش میگن وقتی دعامی کنی جوری دعاکن که خداهمون لحظه حاجتت روداده شک نداشته باش.
من خودم درآستانه ی طلاقم منم مثل توهمینطوری بودم خیلی دوست داشتم ازدواج کنم تازه خیلی هم خواستگارداشتم امانتونستم بین اون همه یه انتخاب درست بکنم والان این همه توعذاب وناراحتی هستم .قدرخودتوبدون همینکه 22 سالته وکلی وقت داری که بهترین انتخاب روداشته باشی خداروشکرکن چه فایده آم 1000 تاموردانتخاب دااشته باشه وبدترین انتخاب روبکنه خوبه آدم 2 تاموردداشته باشه ولی عقل داشته باشه ودرست تصمیم بگیره. کاملا خودتوبه خداواگذارکن وبه خدابسپار
من اونقدربه همسرم علاقه مندشده بودم که موردهاومشکلاتشونمیدیدم تازه یادمه به زورازخدامی خواستمش اماحالامی بینم چقدرخام بودم وبایدراضی به رضای خدامیشدم فقط.
توهم توکل کن به خداوبه خدابسپارشک نکن
توکل واقعی








علاقه مندی ها (Bookmarks)