سلام
مشکل اصلی من حسادت و حساسیتم به رفتار شوهرم باخانوادش و مخصوصا خواهرش وبلعکس و به زندگی عاشقانه و اروم خواهرشه
لطفا اگه میخواین مواخذه ام کنین اصلا برام جواب نذارید
تشکرشده 294 در 168 پست
سلام
مشکل اصلی من حسادت و حساسیتم به رفتار شوهرم باخانوادش و مخصوصا خواهرش وبلعکس و به زندگی عاشقانه و اروم خواهرشه
لطفا اگه میخواین مواخذه ام کنین اصلا برام جواب نذارید
she (چهارشنبه 26 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)