کلا دوستان شما یک نفر با این همه اشتباه دیده بودین ؟
رشته اشتباه
کار اشتباه
مصرف قرص
کلا زندگیم اشتباه به چی دل خوش کنم اخه

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط saman sanaye نمایش پست ها
سلام دوست عزیز.د.ست من اینجا کسی منو نمشناسه.منم ریتالین خوردم.مودافینیل خوردم.(اثرات دوست ناباب دانشجویی) حتی حدود یکسال ترامادول اونم روزی یک ورق مصرف کردمم(البته این حرف ماله حدودا 3سال پیشه).یک روز دلم ازخودم گرفت.
دیدم از خودم راضی نیستم.میدونی مردا چطورین؟باید تو یه چیزی ادعا داشته باشن مثلا تو درس یا تو پول یا... که احساس کنن تو این یک مورد از بقیه بهترن.
خلاصه بگم.من رفتم ورزش.ترامادول رو هم با هزار دردسر گذاشتم زمین.لرزش دست که یه گوشه از اونه.بازم میگم بر رفیق بد لعنت.
دوست عزیز زیبایی صورتت خیلی راحت خوب میشه.من نمیخوام بگم برو روانشناس.یک تصمیم بگیر که میخوای بهتر زندگی کنی.برو بدنسازی و هیکلت رو درست کن.(ورزش هم بکن.حدالمقدور رزمی که به اعصاب هم خیلی خوبه).اگه بدنت درست باشه و سالم.مطمئنم احساس سرزندگی میکنی.از روی تجربه میگم.امتحان کن.

- - - Updated - - -

سلام دوست عزیز.د.ست من اینجا کسی منو نمشناسه.منم ریتالین خوردم.مودافینیل خوردم.(اثرات دوست ناباب دانشجویی) حتی حدود یکسال ترامادول اونم روزی یک ورق مصرف کردمم(البته این حرف ماله حدودا 3سال پیشه).یک روز دلم ازخودم گرفت.
دیدم از خودم راضی نیستم.میدونی مردا چطورین؟باید تو یه چیزی ادعا داشته باشن مثلا تو درس یا تو پول یا... که احساس کنن تو این یک مورد از بقیه بهترن.
خلاصه بگم.من رفتم ورزش.ترامادول رو هم با هزار دردسر گذاشتم زمین.لرزش دست که یه گوشه از اونه.بازم میگم بر رفیق بد لعنت.
دوست عزیز زیبایی صورتت خیلی راحت خوب میشه.من نمیخوام بگم برو روانشناس.یک تصمیم بگیر که میخوای بهتر زندگی کنی.برو بدنسازی و هیکلت رو درست کن.(ورزش هم بکن.حدالمقدور رزمی که به اعصاب هم خیلی خوبه).اگه بدنت درست باشه و سالم.مطمئنم احساس سرزندگی میکنی.از روی تجربه میگم.امتحان کن.
دوست عزیز من 3 هفته نخوابیدم . فکر نکنم شما این کار رو کرده باشین کلا صورتم داغون شد
640 ساعت بیداری