من هر پیشنهادی به شما می دم می گی نمی شه.
می گم با برادرت صحبت کن، می گی نمی شه تا نامزدم با پدرش نره خونه برادرم عذرخواهی نمی شه.
می گم با پدر مادرت صحبت کن می گی آخه اگه برادرم نیاد عروسیم چی؟
می گم یه بزرگتر تو فامیلتون بگو، می گی نمی شه
می گم یه هفته قهر کن حرف نزن تا این دعواها و توهین ها کمتر بشه، شما دارید همه حرمت ها را از بین می برید، می گی آخه ازم حرف روزمره می پرسن باید جواب بدم دیگه!!
خیلی در مقابل خانواده ات منفعلی،
همسرت هم خیلی صبوره
مقصر شروع این ماجراها توجه شما به یک پسر مجرد بوده
مادرتون به خانواده همسرت توهین کرده
پدرتون باهاش دعوا می کنه و ...
تازه می گی برادرم و پدرم گفتند تو را بهش نمی دیم!!
چی را نمی دن. شما عقد و همسر شرعی ایشون هستید. به قول خودت رابطه کامل هم که داشتید.
خانواده تون همسر شما را به چشم خواستگار می بینند که می گن نمی دیم؟
یه کم به خودت بیا و زندگیت را درست کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)