
نوشته اصلی توسط
شیدا.
آره عزیزم.
بهتره زودتر هم تکلیف خودت و هم تکلیف اون آقا را مشخص کنی.
اینطور که ایشون منتظر باشه و شما هم ندونی و نتونی به خواستگارهای دیگه ات درست فکر کنی، درست نیست.
نامزد کردن یا حتی عروسی کردن با مردی در این شرایط، که گفتید مشکلی با ادامه تحصیل و فعالیتهای شما ندارد
و حامی و کمک هم هست، می تونه حتی شرایط شما را برای ادامه تحصیل بهتر کنه و دغدغه های ذهنیتون را کمتر کنه.
پس اگر جوابت و نظرت مثبت هست، بهتره زودتر اعلام کنی
و اگر منفی هست، باز هم بهتره زودتر تمام بشه تا هر کدوم بتونید به مسیر خودتون برید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)