خطای فکری ! خطر جدی ! ایشان گفته اند به خاطر شما مشروب و سیگار را کنار می گذارم. دقت کن به خاطر ( تو ) . نه به خاطر اینکه مصرف این مواد اعتیاد آور است ، حرام است ُ، زشت است و مغز و اعصاب را فاسد می کند ، نه به خاطر اینکه مستی و از دست دادن شعور در شان انسان نیست ، دقت کن ! چون من می خواهم تو را به دست بیاورم این کار را می کنم اما معتقد نیستم کارهایم ناپسند بوده و همین آدم هایی که جامعه را به خطر می اندازند و من بابت آنها نگرانم این مواد را مصرف می کنند! بله من حق دارم سیگار و مشروب مصرف کنم و حالت طبیعی خود را از دست بدهم و حتی بیماری اعصاب بگیرم و به همه شک کنم اما معتقد نیستم این کارم اشتباه بوده است. حالا که تو هستی و تب تندی در من ایجاد کرده ای وابسته ام کرده ای می خواهم برای تصاحب تو بگویم مصرف را کنار می گذارم . اما بدان اگر تو بروی من باز هم به کارم ادامه می دهم و شاید اگر با هم باشیم هم دلم بخواهد کارم را تکرار کنم. من واقعا معتقد نیستم روش زندگی ام اشتباه است پس اگر تو را داشته باشم و این کار را تکرار کنم ضرری برایت ندارد. به هر حال آینده مهم نیست . فقط می خواهم تو را به دست بیاورم.
دقت کن خانمی! دقیقا مشخص کن برای ما که مصرف سیگار و مشروب را فی نفسه و مطلقا زشت می دانی یا اینکه معتقدی چندان اشکال ندارد و می شود گاهی مصرف کرد اما بهتر است زیاده روی نشود ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)