به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #11
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خطای فکری ! خطر جدی ! ایشان گفته اند به خاطر شما مشروب و سیگار را کنار می گذارم. دقت کن به خاطر ( تو ) . نه به خاطر اینکه مصرف این مواد اعتیاد آور است ، حرام است ُ، زشت است و مغز و اعصاب را فاسد می کند ، نه به خاطر اینکه مستی و از دست دادن شعور در شان انسان نیست ، دقت کن ! چون من می خواهم تو را به دست بیاورم این کار را می کنم اما معتقد نیستم کارهایم ناپسند بوده و همین آدم هایی که جامعه را به خطر می اندازند و من بابت آنها نگرانم این مواد را مصرف می کنند! بله من حق دارم سیگار و مشروب مصرف کنم و حالت طبیعی خود را از دست بدهم و حتی بیماری اعصاب بگیرم و به همه شک کنم اما معتقد نیستم این کارم اشتباه بوده است. حالا که تو هستی و تب تندی در من ایجاد کرده ای وابسته ام کرده ای می خواهم برای تصاحب تو بگویم مصرف را کنار می گذارم . اما بدان اگر تو بروی من باز هم به کارم ادامه می دهم و شاید اگر با هم باشیم هم دلم بخواهد کارم را تکرار کنم. من واقعا معتقد نیستم روش زندگی ام اشتباه است پس اگر تو را داشته باشم و این کار را تکرار کنم ضرری برایت ندارد. به هر حال آینده مهم نیست . فقط می خواهم تو را به دست بیاورم.
    دقت کن خانمی! دقیقا مشخص کن برای ما که مصرف سیگار و مشروب را فی نفسه و مطلقا زشت می دانی یا اینکه معتقدی چندان اشکال ندارد و می شود گاهی مصرف کرد اما بهتر است زیاده روی نشود ؟

  2. 8 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    #roz# (یکشنبه 09 تیر 92), asemani (یکشنبه 09 تیر 92), aysu (یکشنبه 09 تیر 92), hanie_66 (یکشنبه 09 تیر 92), sara 65 (چهارشنبه 12 تیر 92), she (یکشنبه 09 تیر 92), tamanaye man (یکشنبه 09 تیر 92), شیدا. (یکشنبه 09 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه زیاد خسته کننده
    توسط z1313 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 آبان 94, 17:29
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  3. وابستگی زیاد همسرم به خانواده
    توسط mahtab 1393 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 دی 93, 12:18
  4. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  5. خستگی ناشی از همدردی زیاد با خانواده ام
    توسط tasnime_elahi در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 آذر 90, 13:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.