به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 فروردین 93 [ 10:20]
    تاریخ عضویت
    1392-4-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    602
    سطح
    12
    Points: 602, Level: 12
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چطور به خواستگارم بگویم که برادرم معلول است؟

    سلام
    داخل سایت هرچه گشتم مطلب مرتبط با سوالم پیدا نکردم برای همین تاپیک جداگانه زدم.
    من یک برادر معلول ذهنی دارم و در سن ازدواج هستم . با این که علت تولدش مشکل ژنتیکی نبوده تا حالا به هیچکدوم از خواستگارا این جریان رو نگفتیم چون میترسیدیم ندیده بیخیال بشن ...
    الان یک مورد خوب برام پیش اومده که من خیلی ازش خوشم اومده
    اما خیلی برای گفتن این موضوع بهش دلهره دارم
    میترسم بخاطر این موضوع بیخیال بشن و برن (با توجه به این که آدمای مشکل پسندی هستن و خیلی جاها رفتن خواستگاری)
    میشه راهنماییم کنید چطوری بهشون بگیم که فراری نشن و درکمون کنند ؟
    راستش خودم هم خیلی ناراحتم که چرا باید موضوع رو پنهان کنیم ! معلولین هستند تا آدمای سالم قدر سلامتیشون رو بدونند
    اما اکثر خانواده های پسرا زود قضاوت میکنن و این موضوع براشون مساله هستش.
    نگهداری و زندگی با این بچه ها سختی داره ، اما این که بخاطر این موضوع یکی پا رو همه داشته های آدم بزاره و همه چیزو ندیده بگیره یا این که بعدا این موضوع رو تو سر آدم بزنه خیلی خیلی بیشتر دردآوره
    ممنون میشم که درکم کنید و کمکم کنید
    ویرایش توسط فرشته مهربان : یکشنبه 09 تیر 92 در ساعت 03:18


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 مرداد 99, 20:06
  2. چه پسری با چه ویژگی هایی مناسب من هست؟
    توسط یه دوست خوب در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 22 تیر 97, 18:48
  3. تمایل به خرید موبایل دارم اما خانواده می گویند زود هست؟!!
    توسط (ZAHRA(N در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 خرداد 95, 22:22
  4. چون زن هستم میگویند باید با مرد ازدواج کنم!!!!!
    توسط taraneh1370 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آذر 91, 14:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.