زندگیم جدیدا به نظرم خیلی بی روح و خشک شده
تنهام و هیچ کسی رو توی زندگیم ندارم که بتونم بهش تکیه کنم .
فقط اگه توی دنیا یک نفر رو هم داشتم که منو دوست داشت و درکم می کرد برام کافی بود .

آخه من باید به چی توی زندگیم دلم رو خوش کنم . تکلیف زندگیم هنوز معلوم نیست هر وقت به آیندم فکر می کنم توی ذهنم یک آینده ی بد برام ترسیم می شه و نمی تونم آینده ی خوبی برای خودم ترسیم کنم .

گفتم شاید یکی اینجا بتونه کمکم کنه .
کسی می تونه یک آینده ی خوب برام ترسیم کنه ؟
( اگرم منو نمی شناسید که هیچ نمی خواد چیزی ترسیم کنید . )