سلام. خوب هستید؟من عضو تازه واردم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
راستش من برای ازدواج خانمی انتخاب کردم که احتمال زیاد ایشون من رو ندیدند.طبعا با هم گفتگو نداشتیم.
خانواده ما کلا سنتی هست و از قدیم الایام ابتدا مادر پسر و فرد دیگه ای(برای من عمه ام چون خواهرم ندارم) برای صحبت اولیه و بررسی وضعیت خانواده دختر (از لحاظ پوشش و ظاهر و اعتقادات) بدون پسر میرن یه جلسه صحبت میکنن.چون هم سطح بودن خانواده خیلی برام مهمه
خانم مورد نظر هم تا اونجایی که من متوجه شدم،مذهبی خیلی معمولی و خانواده ای اجتماعی داره و به نظر یکم هم مثل خودمون سنتی باشن.
حال خانم های تالار از شما سوالم اینه که :آیا دختر خانم ناراحت نمیشن من جلسه اول نرم؟فکر بد نمیکنند که چرا خودش نیومده و از این صحبت ها؟
راستش گرچه موضوع خیلی مهمی نیست ولی نمیخوام در بدو اشنایی ذهنیت بدی ایجاد بشه.







) برای صحبت اولیه و بررسی وضعیت خانواده دختر (از لحاظ پوشش و ظاهر و اعتقادات) بدون پسر میرن یه جلسه صحبت میکنن.چون هم سطح بودن خانواده خیلی برام مهمه

علاقه مندی ها (Bookmarks)