سلام دوستای عزیزم
منم حالا بعد از گذشت 3-4 ماه می تونم دلیل موندنمرو تو تالار بگم هر چند که یک عضو خیلی ناچیزم: همش به خاطر فضای صمیمی و قشنگی که تالار همدردی داره و حس تعاون و همکاری..... برای همه ی اعضای تالار همدردی آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.![]()
![]()
تشکرشده 302 در 132 پست
سلام دوستای عزیزم
منم حالا بعد از گذشت 3-4 ماه می تونم دلیل موندنمرو تو تالار بگم هر چند که یک عضو خیلی ناچیزم: همش به خاطر فضای صمیمی و قشنگی که تالار همدردی داره و حس تعاون و همکاری..... برای همه ی اعضای تالار همدردی آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.![]()
![]()
ammin (چهارشنبه 01 مرداد 93), khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93), هوشیار (سه شنبه 04 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)