سلام دوستان توروخدا کمکم کنید واقعا موندم چیکار کنم
من حامد 19سالمه حدود سه هفته ست که با یه دختر آشنا شدم که 15سال داره و 1 ساله که تو عقده؛
یه شب قرار گذاشتم باهاش حرف زدم گفت من 1ساله که تو عقدم و از شوهرم راضی نیستم و هیچ حسی نسبت بهش ندارم؛ هرجا میرم موذبم و میدونم که با کس دیگه ای رابطه داره)؛
این خانوم خیلی به من ابراز محبت داره و دوسم داره که تو قرار سوم چهارم رابطه فیزیکی برقرار کرد و دست میدادیم بهم؛
بعد از گذشت این مدت پی بردم که خودمم واقعا دوسش دارم و یجورایی الان وابسته شدیم در حالیکه در حال حاضر شوهر داره؛
از طرفیم اظهار میکنه قبلا خیلی تلاش کردم طلاق بدم راضی نشده قصد اذیت کردنمو داره !
حالا به این فکر اوفتاده میگه حامد,من ارزومه با تو زندگی کنم و با تو باشم ؛ اگه راضی هستی من تا 5 ماه دیگه تمام تلاشمو میکنم طلاق بگیرم و طی مدتی که هنوز شرایط ازدواج واست مهیا نیست دوست بمونیم و بعدش ازدواج کنیم؛
نظر دوستان چیه ?
کمکم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)