سلام لصفا راهنماییم کنید :8 سال پیش علارغم میل باطنی با پسر عموم ازدواج کردم اصلا تفاهم نداریم . میگه خیلی دوستم داره ولی من ندارم از زندگی لذت نمیبرم دارم افسرده میشم چیکار کنم تا حالا خیلی تلاش کردم ولی موفق نشدم
سلام لصفا راهنماییم کنید :8 سال پیش علارغم میل باطنی با پسر عموم ازدواج کردم اصلا تفاهم نداریم . میگه خیلی دوستم داره ولی من ندارم از زندگی لذت نمیبرم دارم افسرده میشم چیکار کنم تا حالا خیلی تلاش کردم ولی موفق نشدم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)