به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 آذر 96 [ 00:14]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    4,697
    سطح
    43
    Points: 4,697, Level: 43
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 32.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 32 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بی میلی به ازدواج

    سلام.یه مشکلی برام پیش اومده که نمیدونم چطور باید بهش نگاه کنم ،نمیدونم اصلا چقدر باید

    بهش اهمیت بدم،راستش من هیچوقت نتونستم ذره ای اونطور که دلم خاسته زندگی کنم ، همیشه

    جوردیگه به زندگی نگاه کردم اما جور دیگه زندگی کردم برا همین خیلی از بعضی جنبه ها دچار کمبود

    شدم با اینکه سنم بالا رفته اما هنوز اون افسردگی و عطش را دارم .تا به حال خاستگاران زیادی هم

    داشتم که شاید کلا 3 یا 4 تاییشون تقریبا شرایط ایده آل و خوبی داشتند اما نمیتونم احساسی به

    جنس مخالف داشته باشم ،وقتی خودمو با همسالانم و دخترای دیگه مقایسه میکنم خیلی برام

    عجیبه که چرا پس من اینطوریم اینقدر نسبت به جنس مخالف سردم و نمیتونم خودمو علاقمند کنم

    رفتارهای شاید بشه گفت همجنسگراها را دارم اما همجنسگرا نیستم و مشکل دیگم اینکه

    خاستگاری دارم که شرایط خیلی خوبی داره و شاید بشه گفت عالی به خصوص در منطقه ای که ما

    زندگی میکنیم که خیلی از دوستانم حسرت داشتن چنین خاستگاری را دارند و حالا خانوادم باهام

    بدرفتاری میکنند که چرا قبول نمیکنی اینم بگم که قیافه ی طرف اصلا برام دوست داشتنی نیست و از

    طرفی اعتقاداتی کپی خانوادم داره که کمی با من منافات داره و من نمیتونم خانوادمو قانع کنم البته

    اونا اصلا اجبارم نمیکنند فقط کمی بدرفتاری و من به جز اون دو مشکلی که در بالا گفتم این مساله

    هم بیشتر افسردم کرده و از طرفی سنم بالا رفته و الان حدودا 25 سالمه و نمیدونم به مسایلم چطور

    باید نگاه کنم . راستش الان خیلی بیشتر از قبلم دپرس شدم نمیدونم چی درسته چی اشتباه دوستان عزیز اگه میتونید راهنماییم کنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید اسناء تشکرکرده است .

    roze sepid (پنجشنبه 23 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.