سلام من طی چند روز اخیر با پسری آشنا شدم اما تا اومدیم همدیگرو بشناسیم متاسفانه مادر ایشان فوت کردند و اون شدیدا غمگین شده چون تک پسر بود و میگه که حالا جز من کسی رو نداره من چه جوری ارومش کنم که از زندگی نا امید نشه؟
سلام من طی چند روز اخیر با پسری آشنا شدم اما تا اومدیم همدیگرو بشناسیم متاسفانه مادر ایشان فوت کردند و اون شدیدا غمگین شده چون تک پسر بود و میگه که حالا جز من کسی رو نداره من چه جوری ارومش کنم که از زندگی نا امید نشه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)