سلام من طی چند روز اخیر با پسری آشنا شدم اما تا اومدیم همدیگرو بشناسیم متاسفانه مادر ایشان فوت کردند و اون شدیدا غمگین شده چون تک پسر بود و میگه که حالا جز من کسی رو نداره من چه جوری ارومش کنم که از زندگی نا امید نشه؟