به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام به دوستان، و فرشته مهربان عزیز،

    فرشته جان من یه سوال خیلی مهم دارم، لطفا بهم جواب بده.

    ببینید من خودم به فیسبوک حساسم. یعنی خیلی رعایت می کنم تو ارتباطاتم توی فیسبوک. (اصلا مسئله فیسبوک هم نیست! من کلا تو روابطم مقیدم، و فکر نمی کنم دنیای مجازی فرقی با دنیای حقیقی داشته باشه! و آدم بتونه تو دنیای مجازی یه سری از قید و بندهاشو ندیده بگیره!) اما دوستام اینطور نیستند. خیــــــــــــــلی راحت هستند، یه عالم کامنت برای همکلاسی هاشون، یه عالم عکسایی که تو اردوهای مختلط گرفتن و غیره.

    من باهاشون هم خونه بودم، می شناسمشون. خیلی هم بچه های خوب و اهل زندگی ای هستن.

    در واقع مقید بودن من، برتری ای برام محسوب نمی شه.

    حالا اصل سوالم اینه که، شاید یه فرد دیگه هم اینطور باشه. یعنی پسرها هم همینجوری کامنت بازی کنن، اما در عمل اهل زندگی باشن. منظورم اینه که بتونه اینکارشو ترک کنه! نه اینکه ازدواج هم کرد، همینجوری ادامه بده!

    شما گفتید:

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    حساسیت و سخت گیری شما در این زمینه کاملاً بجاست
    من هم به این مسائل خیلی حساسم. حساسیتم فراتر از کامنت هاییه که سارا می گه. البته اگه من جای سارا بودم، با توجه به اینکه کامنت ها متعلق به دو سال پیش بودن، یه بررسی دیگه می کردم ببینم الان تغییری کرده یا نه...

    اما در عمل حساسیت من بیشتر هم هست. مثلا من به عکس حساسم. من نمی فهمم چرا یه نفر همش باید عکسشو عوض کنه یا اصلا اینکه آلبوم عکس داشته باشه. (حتی اگه کامنت های بدی هم نداشته باشه) مثلا من خودم تو فیسبوک هستم، اما عکس ندارم.

    من نمی دونم من حساسیتم زیادیه؟ باید روی حساسیتم کار کنم؟ چون الان همه تو فیسبوک اینجوری هستن! یعنی آدمهایی که از نظر شخصیتی به من می خورن، اکثرا اینطورن، وگرنه مذهبی ها معمولا اینطور نیستن.

    یا اینکه حساسیت من هم به جاست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    اینها سرنخ هست
    پس می گید که نباید کسی بخاطر این مسئله رد بشه، و جای بررسی داره.

    من اگه کامنت هایی مثل اینهایی که سارا گفته رو ببینم، و مربوط به زمان حال باشه، یک لحظه هم شک نمی کنم! و درجا رد می کنم. پس کار من اشتباهه؟

    مسئله عکسا هم هست. کسایی که خیلی عکس می ذارن... این نشونه چه سرنخ هاییه؟ با وجود اینها باید بازم به بررسی اون فرد ادامه بدم؟



    اصلا چطور باید بفهمم چه موقعی باید روی حساسیتم کار کنم، چه موقعی باید به حساسیتم احترام بذارم؟


    فرشته جون اینایی که پرسیدم، خیلی برام مهمه، بی نهایت مهم، خواهش می کنم روشن روشنم کن... مرسی

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : سه شنبه 21 خرداد 92 در ساعت 09:35

  2. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 21 خرداد 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 21 خرداد 92), هم صحبت (سه شنبه 21 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.