سلام
نظرتون راجع به ازدواج موقت چیه؟؟؟؟(همون صیغه رو میگم)
نه برای روابط غیر مشروع(که البته با صیغه مشروع میشه)،برا ارتباط عادی بین یه دختر و پسر
لطفا منو راهنمایی کنین
مرسی