بله میشه اما در روشivf اکثرا کسایی اینکارو میکنن که یه فرزند دارن و بیماری هموفیلی... دارن و باید فرزند دیگه همجنس باشه. گفتن که آزمایشا نشون داده که هیچ ضرری واسه بچه نداره . اما هزینش بالا هست.
روشهای زیاد معمولی هم هست که دکترای همون جا توصیه میکنن واسه تعیین جنسیت نوزاد مثل رژیم غذایی و زمان نزدیکی و .... که همش باید قبل از تصمیم به بارداری انجام بشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)