آقای پژمانکم پیش میاد از آقایون این مدل راهنمایی این مدل محبت و منطق بی جبهه. چه خـــــــــــــــــــــوب:o
ساحل جان، خیلی بچه گانه داری رفتار میکنی. به مادرت حق میدم. اگر یه روزی نتیجه این رفتارهات رو در برخورد شوهرت با شما و یا بچه هات با شما ببینیم بهشون حق میدیم! قدرشناس عزیزان بودن شما رو عزیز خواهد کرد. اما اینطور که رفتار میکنی شبیه دخترایی هستش که جوگیر شوهر شدن!! و بعد دو روز دیگه هم پشیمون میشن!







کم پیش میاد از آقایون این مدل راهنمایی این مدل محبت و منطق بی جبهه. چه خـــــــــــــــــــــوب:o

علاقه مندی ها (Bookmarks)