سلام به همه عزیزان
دختری 26ساله هستم .. به تازگی با آقا پسری آشنا شدم
سوالی که دارم به هیچ عنوان ارتباطی به تداوم رابطه دختر و پسر و از این قسم سوالات نداره
ایشون (آقا پسری اشاره کردم) میگن که به من بسیار علاقه مند هستن
خیلی احساساتی هستن و به تمام اتفاقاتی که در گذشته برای من اتفاق افتاده حساس
وعلاقه مند به دونستن هر آنچه که به من ارتباط داره ....
خاطرم هست روزی بحث ازدواج پیش کشیده شد و ایشون گفتن که هیچ وقت ازدواج نمیکنن
من هم براشون توضیح دادم همه ما روزی باید ازدواج کنیم
(به هیچ عنوان منظورم خودم و ایشون نبود و نیست) ... حتی خود من هم یک روزی ازدواج میکنم ... شمام نباید بگی هیچ وقت ازدواج نمیکنی
در جوابم پرسیدن که اگه عروسی کنم ایشون رو به جشنم دعوت میکنم یا خیر ؟!
جوابی دادم و آرومشون کردم چون بسیار آشفته بودن
حالا بعد از گذشت روزها , از من میخوان که ازشون جدا نشم و از جدایی غصه میخورن...
میگن عاشق من هستن ... میدونم که دوسم داره اما سوالم اینه که
: چرا ایشون گفتن که هیچ وقت ازدواج نمیکنن , از اینکه گفتم من هم روزی ازدواج میکنم اینقدر آشفته شدن ؟؟
منتظر نظرات عزیزانم هستم .............








علاقه مندی ها (Bookmarks)