اون مدتی که با تو نیست، یکی دیگه رو پیدا کرده. هر بار برمیگرده اون طرف ولش کرده. این آدم هوس بازه و تعادل نداره. بهتره ولش کنی. لطفا خواهر عزیزم بهش هیچ اعتنایی نکن. مطمئنم برمیگرده و میگه پشیمونم. حرفاشو باور نکن.
تشکرشده 17 در 9 پست
اون مدتی که با تو نیست، یکی دیگه رو پیدا کرده. هر بار برمیگرده اون طرف ولش کرده. این آدم هوس بازه و تعادل نداره. بهتره ولش کنی. لطفا خواهر عزیزم بهش هیچ اعتنایی نکن. مطمئنم برمیگرده و میگه پشیمونم. حرفاشو باور نکن.
ariana_sh (شنبه 05 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)