سلام چشمک جان
من اگه جای شما بودم دکور رابطه رو حفظ میکردم مثلا عید (البته نمیدونم برادر شوهرت بزرگتره یا شوهرت) ولی اگه برادر بزرگتر بود در حد 10 دقیقه دقیقا وقتی که بعدش جایی دعوت بودم و بهانه های لازم برای بیشتر نموندن رو داشتم میرفتم که رفع تکلیف بشه و کسی نتونه ایرادی بگیره این خانم رو یک مرتبه که دعوت میکردم و میومد منتظر دعوت میشدم و به هیچ عنوان الکی پا نمیشدم برم خونه اش و هر کسی هم که اعتراض میکرد میگفتم آخرین بار من ایشون رو دعوت کردم و حتما ایشون نمیخواد رابطه ادامه داشته باشه که اقدام متقابل انجام نداده
به عبارتی همیشه همیشه توپ رو مینداختم تو زمینش یعنی کاری میکردم که در تمام زمینه ها من طلب داشته باشم و جای اعتراض نمونه
بعدا برات بیشتر مینویسم
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)