سلام
اقای کامروا بنا به پیشنهاد دوستان در تایپیک خودم نمی خواستم برای شما پستی بذارم که تاییدی باشه به اشتباهاتمون. چون حقیقتا خودم به درد شما گرفتارم و اگه راهی باشه که خودم و بتونم نجاتت بدم قطعا به شما هم خواهم گفت.
فقط باید از خدا کمک بخوایم که این لذت و ازمون بگیره. شاید خیلی ها حرف من و درک نکنن. ولی خدا نیاره اون روزی که ادم عشقی به جز عشق همسرشو تجربه کنه. من هر کاری می کنم نمی تونم اون لذت و با همسر خودم تکرار کنم. عاشقانه همسرم و دوستش دارم ولی اون هیجان غیر رو نمی تونم بیارم تو خونه خودم. من دنبال راهی هستم که بتونم اون هیجان و با همسر خودم تجربه کنم تا سراغ دیگری نرم. دوستان راهی بهمون نشون بدن که این اتفاق بیفته خیلی خوبه . تا مدام نهی و سرزنش. از این سزنش ها ما خودمونم خودمون و کردیم فایده نداره. با سرزنش کاری درست نمی شه باید این لذتی که زیر زبون ما مزه کرده رو ازمون گرفت چجوری ؟ منم دنبالشم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)