شيداي عزيز ممنون
حزانت بچه تا7سالگي با مادرش هست.وقراربود پيش خواهرم بمونه تا اينکه اون مسائل پيش امد و ازنظر قانون زن وقتي ازدواج کنه حزانت بچه ب مرد ميرسه.
باتمام اين اوصاف خواهرم وقتي از زندگي گذشته اش ميگه با نفرت ازشوهرسابقش حرف نميزنه.ومن دليلشو نميفهمم
خيلي بهش اصراميکنم براي رفتن پيش مشاور امافايده اي نداره انگار گره اين مشکل بجز خدا بدست هيچ بنده اي وا نميشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)