به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 خرداد 92 [ 20:44]
    تاریخ عضویت
    1392-2-21
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    90
    سطح
    1
    Points: 90, Level: 1
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    13

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اگر ما جدا شویم ، برادرم و خواهر شوهرم چه می شوند ؟

    با سلام
    من تازه عضو شدم و با خوندن مطالب آموزنده و خوب این سایت مشتاق برقراری ارتباط شدم.
    26 سالمه و همسرم 35 . 3 سال و نیمه که زندگی مشترک داریم. ضمنا خواهر شوهرمم زنداداشمه. به دلیل اختلاف نظرهایی که با هم داریم و تکرار بعضی مسائل از سمت همسرم ( دست بلند کردن، ربط دادن زندگی خواهرش به زندگیمون، بددلی، بی احترامی به خانوادم و ...) الان نزدیک به 2 ماهه که من خونه پدرم هستم البته تا به حال چندبار این مسائل پیش اومده بوده که با وساطت بزرگترها و کوتاه اومدن من به زندگی ادامه دادیم. این دفعه که بحث کردیم اون هم رو من دست بلند کرد و هم دسته کلیدمو ازم گرفت.
    در این مدت واسطه ها که هم از فامیل هردومون و هم از سمت اون بود خواستن که من دوباره گذشت کنم که ابتدا قبول نکردم اما در مراجعات بعدی به خاطر احترام به اونها و هم به خاطر حفظ زندگیم خواستم کوتاه بیام و درخواست فامیل اونو که بریم منزل ایشونو صحبت کنیم ( ابتدا من خواستم که در منزل پدرم صحبت بشه که اون بدلیل بی احترامی که به اونها کرده بود روش نشد و قبول نکرد) قبول کردم اما گفتم که من تنها نمیام و با واسطی که فامیل هردومون بود میام .
    اما اون گفته بود نه باید تنها بیاد . من هم قبول نکردم.
    از این وضعیت خسته شدم. اما نه امیدی به زندگی با اون دارم و از این سمت هم وقتی به این فکر میکنم که باهاش صحبت کنم که ازهم جدا بشیم یا اقدام قانونی بکنم باید نگران اون سمت قضیه که برادرم و خانومش که همین الانم با هم مشکل دارن و زندگیشون هیچ معلوم نیست باشم.
    منظورم اینه که اگه من حاضر بشم که توافقی جداشم معلوم نیست اونا چه نقشه ای واسه مهریه دخترشون بکشن.
    واقعا خستم کمکم کنید اما هر چه زودتر. ممنون
    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 در ساعت 03:33


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ویژگی های یک همسر مناسب
    توسط azade1992 در انجمن معیارهای ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 23:50
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.