به نظرم شما آدم فوق العاده کثیفی هستی که اسم خودت رو انسان گذاشتی
فکرشو کردی اگه خانومت بفهمه که با زن داداشش رابطه داری چه حالی می شه اون گیرها بدتر بود یا خیانت شما ؟؟؟؟ویرایش:فرشته مهربان >>>> توهین به مراجعین خلاف قوانین تالار و مشمول
اخطار هست و در صورت اصرار و ادامه مسدود شدن حساب کاربری را در پی دارد
اگه خانومت با شوهر خواهر شما رو هم بریزه چه حالی پیدا می کنی
- - - Updated - - -
لابد یه کاری می کنی که گیر می ده
چرا ننوشتی به چی گیر می ده هیچ دختری الکی نمی گه به مادرت سر نزن یا زنگ نزن ببین تا کجا اذیت شده
متاسفم برای مردهای مثل شما که حتی به جای حل مشکل دست به خیانت می زنید
- - - Updated - - -
اگر همه ناراحتی هاتون رو بهش می گفتید نه با دعوا بلکه آروم خیلی بتر از روابط با خانوم های متاهل حتی در حد نگاه و اس ام اس بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)