با اجازه ی مدیر صندلی داغ آقای محمد ابراهیمی
چون حوصله مون سررفته بود دیگه اینبار با همکاری, همکار سابق مدیر(دختر مهربون)و بهار زندگی, خودمون یکی از بچه ها رو نشوندیم رو صندلی
خب مهمونمون
میشلقول داده خیلی فلسفی نباشه
حالا بفرمایید سوالاتتون رو بپرسید![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)