سلام
چرا اغلب دخترای خوب اسیر پسرای بد میشن و پسرای خوب اسیر دخترای بد[/color][/i][/size].[size=large][i][color=#FF0000]
تشکرشده 108 در 28 پست
سلام
چرا اغلب دخترای خوب اسیر پسرای بد میشن و پسرای خوب اسیر دخترای بد[/color][/i][/size].[size=large][i][color=#FF0000]
خنک آن قماربازی که بباخت هر جه بودش/بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)