سلام من یه دختر 22 ساله ی دانشجو هستم.شدیدا به یکی از پسرهای ترم بالایی علاقه مند شدم . حالا نمیدونم چیکار کنم و یا چه طوری بفهمم اون چه حسی نسبت به من داره؟ تا حالا با پسری دوست نبودم. دلم میخواد اونم من رو دوست داشته باشه.اگه کسی راه حلی داره بگه؟
تشکرشده 303 در 118 پست
سلام من یه دختر 22 ساله ی دانشجو هستم.شدیدا به یکی از پسرهای ترم بالایی علاقه مند شدم . حالا نمیدونم چیکار کنم و یا چه طوری بفهمم اون چه حسی نسبت به من داره؟ تا حالا با پسری دوست نبودم. دلم میخواد اونم من رو دوست داشته باشه.اگه کسی راه حلی داره بگه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)