سلام من یه دختر 22 ساله ی دانشجو هستم.شدیدا به یکی از پسرهای ترم بالایی علاقه مند شدم . حالا نمیدونم چیکار کنم و یا چه طوری بفهمم اون چه حسی نسبت به من داره؟ تا حالا با پسری دوست نبودم. دلم میخواد اونم من رو دوست داشته باشه.اگه کسی راه حلی داره بگه؟