امروز نامزدم رفت مهریشو به اجرا گذاشت.بنده هم هفته قبل رفتم اظهارنامه دعوت به زندگی براش فرستادم.
آیا ایشون میتونه هم مهریشو بگیره و هم زندگی نکنه؟
اگه قرار باشه مهریشو بدم دیگه لزومی به طلاق دادنش نمیبینم
دوستان لطفا راهنمایی کنید.
تشکرشده 27 در 18 پست
امروز نامزدم رفت مهریشو به اجرا گذاشت.بنده هم هفته قبل رفتم اظهارنامه دعوت به زندگی براش فرستادم.
آیا ایشون میتونه هم مهریشو بگیره و هم زندگی نکنه؟
اگه قرار باشه مهریشو بدم دیگه لزومی به طلاق دادنش نمیبینم
دوستان لطفا راهنمایی کنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)