قبول دارم زندگی سخت هست با این شرایط ولی تو عبانیت تصمیم نگیرید
که بعد پشیمون بشید
طلاق راحت نیست
تشکرشده 73 در 40 پست
قبول دارم زندگی سخت هست با این شرایط ولی تو عبانیت تصمیم نگیرید
که بعد پشیمون بشید
طلاق راحت نیست
هلیا66 (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)