به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    36
    سطح
    1
    Points: 36, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    4

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy اشتباه کردم ؟؟؟؟

    26سالمه.یک سالی هست که به ازدواج فکر میکنم و نظر شخصیم اینه که سن مناسب برای ازدواج دخترها از 22 تا 28ساله و دوست دارم تا قبل از این سن فرصتش برام پیش بیاد. هیچوقت به ازدواج سنتی اعتقاد نداشتم و از طرفی نتونستم به رابطه با جنس مخالف اعتماد کنم و تا پیش از این رابطه ای رو تجربه نکردم. 7 ماه پیش تو اینترنت با پسری آشنا شدم نحوه ارتباطمون فقط مکاتبه ای بود.هرچند حس دوگانه ای نسبت به دوستی با یه پسر داشتم ولی با شناختی که نسبت بهش پیدا کردم باهاش ادامه دادم و الان نسبت بهش احساس علاقه و وابستگی میکنم.فقط عکس همدیگه رو دیدیم و دیداری نداشتیم .تناسبی که از لحاظ شخصیتی و اعتقادات مذهبی و اخلاقی با معیارهای من داشت باعث ایجاد علاقه من شد. هیچوقت قصد سوءاستفاده نداشت و در طول رابطمون هر دو طرف خط قرمزها و حریم ها رو نگه داشتیم و رابطه رو از لحاظ احساسی به ناکجاآباد نکشوندیم.مشکل الان من اینه که احساس واقعیشو نمیدونم و یه دوماهیه که ارتباطشو به بهانه کار و گرفتاری کم کرده.چندروزه اسمس جواب نمیده یا گوشیش خاموشه.از یه طرف فکر میکنم داره بهم کم محلی میکنه که بیخیالش شم اما از طرفی چندوقت پیش گفت که دوست داره بیاد به شهر ما که همدیگرو ببینیم و این حرفو همین هفته پیش هم دوباره تکرار کرد.گیج شدم نمیدونم . به نظر شما برداشت من از این بی توجهی های اخیرش باید چی باشه؟باید به حال خودش بذارمش ؟ منم مقابله به مثل کنم یا رابطمو حفظ کنم ؟ یا شایدم باید تمومش کنم ؟ بیشتر دوست دارم آقایون با توجه به روحیاتشون بهم پاسخ بدن . ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید جیران تشکرکرده است .

    rozaneh (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من شوهر از کجا بیارممممممممممممم؟؟؟؟
    توسط بیتا الف در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 تیر 94, 18:31
  2. با بدبینیم چکار کنم؟؟؟؟
    توسط آرام 91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 00:06
  3. چطور میشه فراموشش کرد؟؟؟؟
    توسط صدف سدنی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 مرداد 91, 12:51
  4. چطور خانوادمو برای ازدواج راضی کنم؟؟؟؟
    توسط sarina در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 22:07
  5. با این همه بحث چی کار کنم؟؟؟؟
    توسط sareh.s در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 91, 14:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.