آقای محرک آروم باشید. این کاری که دارید برنامش رو میریزید، کاری نیست که تو ایران کسی انجام نداده باشه. اتفاقا خیلی هم تست شده، و عواقب بدی هم براتون داره. حتی یه کبودی ساده میتونه حسابی به ضررتون تموم بشه!
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
آقای محرک آروم باشید. این کاری که دارید برنامش رو میریزید، کاری نیست که تو ایران کسی انجام نداده باشه. اتفاقا خیلی هم تست شده، و عواقب بدی هم براتون داره. حتی یه کبودی ساده میتونه حسابی به ضررتون تموم بشه!
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
(محرک) (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)