درود

بعد از مدت ها تحقیق و استارت تاپیک نیازمند مشاور با شرایط خاص .آستین هارو بالا زده و ب یک روانشناس خوب اختلالات در همر ضمینه ای (یکی از 3روانشناس برتر در لیگ برتر) مراجعه کردم..

شنبه17 یک نودو دو.ساعت دواضده
طهران-خ بین شریعطی و ظفر..کوچه شیخ پَرور ـــه ******

روانشناس: سلام.
من:سلام.
روانشناس : خوبی؟
من: نه سئوال بعدی لطفا..
رواشنانسمشکلت چیه پسرم؟
من:! اونحراف جنسی-اونحراف فکری_وصوا3 فکری-وصوا3جنسی.(این چندتایی که ب شوما مربوطه)

ساعت 12:20 طهران طهران-خ بین شریعطی و ظفر..کوچه ی شیخ پَرور ـــه ****** مطب آقای*****

بماند که در این چند دیقه چیپس گذشت...
من: ب نظر من روانشناسا خود بزرگ بین و از خودممنون هستن..

رواشنانس: (سریع تغییر میده خودشوو خاکی میشه ) و میگه: من تسلیمم و اصن هر چیپس تو بگی.


ساعت 12:22 طهران طهران-خ بین شریعطی و ظفر..کوچه ی شیخ پَرور ـــه ****** مطب آقای*****

رواشنانس: ببین پسرم 7دیقه بیشتر باهات صحبت کردم رفتنی یه 10تومن ب منشی طقبل کن!..
من:..OK FOOL MAN..

================================================== =============
خلا3 میخوام از شما دوستان بپرسم من اگه نخوام یکی با هیپنو تراپی ـــه جلسه ای 200تومن! طرز فکر منو عوض کنه کیو باید ببینم؟...

ب کی بگم سعی نکن طرز فکر منو عوض کنی من طرز فکرمو دوست دارم..

پیش کدوم روانشناسی برم 1ساعت حرف بزنم از طرز فکرم بگم و اینکه تو فکرم چیپس میگذره؟


فرداهم میخوام برم خط و نشونی بکشم ببینم چیپس میگذره فردا اینجا گزارش میدم.