محرک جان،

پست اولت را بخون.
دختره یعنی چی؟ این خانم دختردایی شماست. همسر شماست.
دنبال مقصر نگردید. فرض که مقصر پیدا شد می خواهید چیکار کنید؟ زندانیش کنید؟ یا جریمه اش کنید؟

مشکلات زندگی زناشویی با لجبازی و دعوا بدتر می شه.
خانمها احساسی تر عمل می کنند. تا حد ممکن خاله و ... را از ماجرا خارج کنید ( چون در مورد خاله ها نوشتید گفتم )

از یک بزرگتر کمک بگیرید. یکی غیر از خانواده درجه یک شما و ایشون.
از دایی بزرگترتون که عموی ایشون هم هست. از پدربزرگتون. از یکی از بزرگان فامیل.